donderdag 3 februari 2011

Pizzatijd

In de rubriek "nu heb ik écht alles gezien", heb ik deze week écht alles gezien. Die ene keer dat ik niet gewapend met een fototoestel rondrijd kom ik iets tegen waar ik absoluut moet over praten. Het is een pizza automaat! Een automaat ja inderdaad.

Een lokale café uitbater heeft blijkbaar veel hongerige klanten, en nu hij met de nieuwe tabakswet enkel voorverpakte produkten mag aanbieden besloot hij naast zijn zaak een pizza automaat te plaatsen. Deze automaat bakt van verse ingrediënten op minder dan 4.5 minuut een warme krokante (?) pizza. Geleverd in een meeneemdoos uiteraard.

Waar gaat het toch naartoe eigenlijk? Pizza's worden al in alle smaken, maten en varianten aan huis geleverd, waarom zou je dan aan een automaat een super snelle pizza willen afhalen? Welke garantie heeft de consument dat de ingrediënten vers zijn? Hoedanook een publiekstrekker van formaat want ik zag een cameraploeg rondcirkelen. Enig opzoekwerk leert me dat dit toestel ontwikkeld werd in Amerika en zo in Nederland op de markt kwam. In verschillende uitvoeringen verkrijgbaar en morgen ook in uw keuken?

0 reacties:

Een reactie posten