donderdag 10 maart 2011

Ola Espanola

Onlangs kwam ik tijdens het surfen terecht op de zoveelste winkel die eten online verkoopt. Ben er toch maar gestopt om eens verder te kijken want ze verkochten enkel Spaanse produkten. Ik heb me de ogen uit de kop gesurft. Ik heb dingen gezien die ik echt niet kende en er zijn nog weinig dingen in de voedingswereld die ik niet ken.

Deze winkel importeert voornamelijk producten uit Andalucia! Ole! En ik moet zeggen dat ze dat goed doen. Ik maakte een kleine selectie uit hun uitgebreide gamma en het hele proces van aankoop tot betaling en verzending vanuit NL duurde maar drie dagen. Op zijn Nederlands gezegd, toppie dus.


Dus toen mijn pakje eindelijk werd afgeleverd kon ik niet wachten om alles open te trekken en uit te proberen. Had ik wel even tijd voor nodig want ze had het spectaculair goed verpakt gezien er glas in zat. Zo maakte ik met Condimento per Pinchito(kruiden)heel lekker pinchitos. Deze kruiden zijn een specifieke mengeling en voor de leek is een pinchito vlees op een satestokje met kruiden....maar echt echt lekker. Ik kocht ook kleurstof voor de paella. Zeer interessant want het kan voor verschillende dingen gebruikt worden en een piepklein snufje geeft al veel kleur.
Uiteraard kocht ik ook koffiebonen en man wat een lekker bakje koffie geeft die. Intussen ben ik al koffiekenner en zie ik het verschil tussen een boon en een boon en deze is echt fenomenaal, niet te sterk en heerlijk aromatisch. Weeral bijgeleerd dat ze in Spanje ook zalige koffie hebben.


's Avonds maakte ik een lekker geitekaasje dat je in een klein bokaaltje kan kopen en deed ik er hun honing bij (keuze uit verschillende smaken) en ik moet zeggen dat ik me toch bijna in Spanje waande. Verder verkopen ze ook Dulce de Membrillo, confitures met kweeperen en een ruim assortiment conserven tot snacks en wijn, alles dus.

Kortom voor de prijs moet je het niet laten want verzending valt goed mee en als je het niet voor de inhoud doet, moet je zeker gewoon de verpakkingen kopen want die zijn zo mooi retro. Maria kiest haar leveranciers duidelijk niet enkel op gevoel maar ook op kwaliteit en ze trekt die lijn ook door in haar service. Ik had een vraag over een notenmengeling en die werd zeer snel beantwoord. Voor mij heeft ze alleszins gescoord. Shoppen? de link staat hieronder

http://www.spaansewinkel.nl/Webwinkel.html

0 reacties:

Een reactie posten